Op naar de Rockies!

16 september 2012 - Golden, Canada

Nadat Adinda en Thalita, met goedkeuring van Regina, een eend uit het interieur hadden gestolen, zijn wij razende repje van de berg afgescheurd. Weg van Jomanda en op naar de Rockies!

Onderweg hebben we een korte stop gemaakt bij een spijker in een spoorweg, welke door vele chinezen, om onbegrijpelijke redenen, werd bewonderd. Thalita laat de chinezen zien hoe je een spijker slaatDe lange stop hielden we bij Mount Revelstoke alwaar we net zo hoog de berg op moesten als we net waren afgedaald. Prachtig was het wel. We hebben lopend de top bereikt waar ons een schitterend uitzicht stond te wachten. Inclusief bloemen, sneeuw en een vuurtoren. Moreno solliciteert naar baan als herder

We zitten weer in een houten hut, maar nu zonder eenden en met dekens, vaatwasser, douchegordijn, verwarming en een oktoberfest met Franz en zijn muzikale vrienden.

Vandaag hebben we gehiked (dat is eigenlijk gewoon wandelen maar klinkt stoerder) Bij Lake Louis.Anton, Regina en gletsjer Victoria We hebben enkel oooooh en aaaaaahh en wooooooow geroepen, zo'n zes uur achter elkaar. Het was werkelijk mooier dan mooi.Moreno en Thalita aan het hiken Een groenblauw meer, gletsjers, de hoogste bergen in alle kleuren. Op een kleine enkel verstuiking van Moreno, een blauwe bips voor Adinda en bijna een snuitje in de paardenpoep zijn we nog helemaal heel. Adinda en het blauwe Lake Louis

Terug naar het huisje waren Anton en Moreno vast van plan een beer tegen te komen, wat leidde tot zeer langzaam rijden, detours langs rare onbestaande wegen en uiteindelijk: " JA JA ik zie een beer, daar in het gras, rij terug RIJ TERUG, hij zit daar, hij beweegt, kijk daar daar!

O, het is een bosje".

1. CORINE:
    20 september 2012
    hahaha huughzoektbosjes :D

Have fun voor de laatste dagen ;) x
  2. Berry:
    20 september 2012
    hebben jullie al een Beer gespray't of gewoon op de ouderwedse manier ,neer knuppelen die handel ?? ik hen namelijk al plaats gemaakt voor zijn velletje
    dikke knuffel Ber